افزونه Yoast SEO چیست؟ و چه کاربرد هایی دارد؟

Yoast SEO ابزارها و ویژگی های زیادی را برای تقویت سئوی خود به شما ارائه می دهد. برخی از این ویژگی ها بر سئوی کل سایت شما تأثیر می گذارد. ویژگی های دیگر به شما کمک می کند تا پست ها و صفحات جداگانه را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. در Yoast ما واقعاً به شعار خود "سئو برای همه" اعتقاد داریم، بنابراین می توانید به تمام ابزارهای ضروری SEO در افزونه رایگان Yoast SEO دسترسی داشته باشید. اما اگر واقعاً می‌خواهید سئوی خود را تقویت کنید، به Yoast SEO Premium ارتقا دهید – این ویژگی‌های سئو حتی شگفت‌انگیزتری دارد!

سئو برای پست ها و صفحات شما

اگر می خواهید پست ها و صفحات شما در نتایج جستجو ظاهر شوند، باید آنها را بهینه کنید! بنابراین، هنگامی که از وردپرس برای ایجاد/ویرایش پست‌ها استفاده می‌کنید، حجم زیادی از ابزارهای Yoast SEO را پیدا خواهید کرد که به شما در تهیه و بهینه‌سازی محتوای عالی کمک می‌کنند. و اگر فکر می‌کنید که بهینه‌سازی سئو فقط مربوط به کلمات کلیدی است، دوباره فکر کنید. ابزارها و نکات موجود در افزونه های Yoast SEO ما تمرکز یکسانی بر محتوای با کیفیت و تجربه کاربر دارند. به ما اعتماد کنید - همه اینها به رتبه بندی شما کمک می کند، چه به طور مستقیم یا غیر مستقیم.

مطمئن شوید که به درستی بهینه سازی می کنید (اگر اینطور نیست به شما خواهیم گفت)

بعد از اینکه تحقیق کلمات کلیدی خود را انجام دادید (می توانید از داده های کلمه کلیدی Semrush یکپارچه ما برای این کار استفاده کنید)، باید شروع به بهینه سازی صفحات و پست های سایت خود برای کلمات کلیدی و عباراتی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید، کنید. برای انجام این کار، می توانید یک عبارت کلیدی تمرکز برای یک مقاله در Yoast SEO تنظیم کنید. سپس، این افزونه از تجزیه و تحلیل سئوی محتوای ما استفاده می کند تا مشخص کند محتوای شما در فاکتورهای مختلف رتبه بندی چگونه امتیاز می گیرد. مواردی مانند چند بار استفاده از عبارت کلیدی، طول متن یا اینکه آیا از پیوندهای داخلی استفاده کرده اید را بررسی می کند.

نتایج این تحلیل ها شما را راهنمایی می کند تا پست یا صفحه خود را برای رتبه بندی با عبارت کلیدی انتخابی خود بهینه کنید. گلوله‌های قرمز، نارنجی و سبز را می‌بینید که نشان می‌دهد هر عامل چگونه امتیاز می‌گیرد. این به شما یک نمای کلی آسان از امتیاز کلی و آنچه را که هنوز می توانید برای افزایش رتبه خود انجام دهید، می دهد!

تجزیه و تحلیل سئوی محتوا به شما می گوید که چگونه متن خود را برای یک کلمه کلیدی خاص با استفاده از گلوله های قرمز، نارنجی و سبز بهینه کنید.




برای نوشتن محتوای با کیفیت بالا و خواندنی راهنمایی افزونه یواست را دریافت کنید!

بهینه سازی محتوای خود برای رتبه بندی با عبارت کلیدی مناسب مهم است، اما خواننده خود را فراموش نکنید! حتی اگر محتوای شگفت انگیزی برای موتورهای جستجو بنویسید، اگر مخاطبان شما آن را درک نکنند، از آن سودی نخواهند برد. وقتی شخصی محتوای شما را درک نمی کند، احتمال خرید چیزی از شما نزدیک به صفر است. همین امر در مورد احتمال اینکه آنها یکی از مقالات شما را با دوستان خود به اشتراک بگذارند نیز صادق است. بنابراین، باید مطمئن شوید که محتوای شما نیز به راحتی قابل درک است. و اینجاست که ویژگی‌های خوانایی وارد می‌شوند.

بررسی‌های خوانایی ما به شما این امکان را می‌دهد که بازخورد را به گونه‌ای که برای شما مناسب است، بدون از دست دادن تماس شخصی خود اتخاذ کنید. اگر به همه عواملی که خوانایی را افزایش می دهند علاقه مند هستید، می توانید در مورد ویژگی های خوانایی Yoast SEO بیشتر بخوانید.

بررسی خوانایی در Yoast SEO

تجزیه و تحلیل خوانایی به شما می گوید که چگونه متن خود را بهینه کنید تا با استفاده از گلوله های قرمز، نارنجی و سبز، خواندن آن آسان شود. این یک اسکرین شات از افزونه Premium ما است.

مجموعه کامل* چک‌های خوانایی برای زبان‌های انگلیسی، آلمانی، هلندی، فارسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، چکی، روسی، لهستانی، سوئدی، مجارستانی، اندونزیایی، عربی، عبری، ترکی، نروژی و اسلواکی موجود است. ویژگی‌های خوانایی منتخب برای زبان‌های بیشتر در دسترس هستند. اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، نمای کلی زبان‌ها را در هر ویژگی بررسی کنید!

* متأسفانه، محاسبه امتیاز آسان خواندن Flesch برای برخی از این زبان ها ممکن نیست. نمای کلی زیر را بررسی کنید تا ببینید کدام زبان هاست.

ویژگی‌های خوانایی Yoast SEO تجزیه و تحلیل‌هایی هستند که به خوبی تحقیق شده‌اند که به شما بازخوردی درباره نحوه بهینه‌سازی نوشتارتان می‌دهند. اکنون، این ممکن است عجیب به نظر برسد، زیرا نحوه نوشتن شما می تواند بسیار شخصی باشد. اجازه دهید توضیح دهیم که چگونه کار می کند. این افزونه از یک الگوریتم برای بررسی محتوای شما بر روی فاکتورهای مختلفی استفاده می کند که ثابت شده است خوانایی را افزایش می دهند. ما به استفاده از کلمات انتقالی، استفاده از صدای غیرفعال، طول جمله و پاراگراف شما و موارد دیگر نگاه می کنیم. اما ما با دقت این الگوریتم را ساختیم تا بدون سخت گیری بیش از حد آن را تا حد امکان دقیق کنیم.

بر آنچه که گوگل در نتایج جستجو نشان می دهد تأثیر بگذارید

البته، شما نمی خواهید فقط صفحات شما در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شوند. شما می خواهید نتایج جستجوی شما نیز شگفت انگیز به نظر برسد! به همین دلیل است که Yoast SEO با مجموعه‌ای از ابزارها ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد برنامه‌ریزی کنید و پیش‌نمایش کنید که (احتمالاً) هر صفحه زمانی که در Google ظاهر می‌شود چگونه به نظر می‌رسد. احتمالاً چیزی است که ما واقعاً نمی توانیم در اینجا از آن اجتناب کنیم - Google گهگاه تصمیم می گیرد که بهتر می داند و به جای آن چیز دیگری را نشان می دهد. اما با بهینه سازی برخی خروجی ها در صفحه خود، می توانید نشان دهید که گوگل چگونه باید محتوای شما را به کاربران ارائه دهد. و این قطعاً هنوز چیزی است که ارزش انجام دادن دارد.

با افزونه ما، می‌توانید عنوان سئو را مشخص کنید ("عنوان" از نتیجه جستجوی شما) و یک توضیحات متا (یک قطعه متن کوتاه در زیر عنوان جستجوی شما، که توصیف می کند چه چیزی کاربران می توانند در صفحه شما پیدا کنند) برای هر صفحه جدیدی که منتشر می کنید. اگر این موارد بیش از حد طولانی باشد یا کلمه کلیدی شما گم شده است، به شما اطلاع خواهیم داد. در صورت تمایل، می توانید برای تمام صفحات خود نیز پیش فرض تعیین کنید.

پیش نمایش گوگل در Yoast SEO

ممکن است قبلاً نتایج جستجویی را دیده باشید که حاوی بخش‌های اضافی است، فراتر از قالب معمول تیتر و توضیحات. مثال زیر حاوی دستور العمل هایی با اطلاعات اضافی مانند نظرات، زمان پخت، مواد تشکیل دهنده و تصاویر است. و این فقط یک مثال است. امکان اضافه کردن اطلاعات اضافی برای انواع نتایج، از جمله محصولات وجود دارد!




راه دستیابی به نتایجی مانند این با استفاده از داده های ساختاری Schema است. ما دروغ نخواهیم گفت: این چیزهای پیچیده و فنی است. خوشبختانه برای شما، لازم نیست چیزی در مورد جادوگری فناوری پشت آن بدانید. فقط نصب Yoast SEO به این معنی است که به طور خودکار خروجی داده ساختار یافته برای صفحات خود خواهید داشت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند گزینه را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که با نیازهای شما مطابقت دارد.

بروندادهای اجتماعی را مدیریت کنید

در حال حاضر، رسانه های اجتماعی به طور جدی بخشی از سئو نیستند. اما وقتی محتوای عالی تولید می کنید، اغلب می خواهید آن محتوا را در فیدهای اجتماعی خود نیز به اشتراک بگذارید. به همین دلیل است که Yoast SEO با پیش نمایش های فیس بوک و توییتر نیز همراه است که می توانید آن را تنظیم کنید تا مطمئن شوید محتوای شما همیشه عالی به نظر می رسد، هر کسی که آن را به اشتراک می گذارد. می توانید عنوان، توضیحات و تصویر OpenGraph خاصی را برای هر پست تنظیم کنید. دوباره، اگر ترجیح می دهید یک ساختار استاندارد برای همه پست ها تنظیم کنید، گزینه ای برای انجام این کار وجود دارد.

Comments

Popular posts from this blog

بهترین سایت برای ثبت دامنه

کاربرد هوش مصنوعی در موتورهای جستجو چیست؟

مرحله به مرحله آموزش ساخت سایت فروشگاهی