کد تخفیف چیست؟
کد تخفیف چیست؟
کد تخفیف (https://www.rtl-theme.com/discount-code/) یک کد عددی یا حرفی است که میتوان آن را در هنگام تسویهحساب یک فروشگاه اینترنتی وارد کرد تا از تخفیف سفارش یا یک جایزه ویژه برخوردار شود.
کدهای تخفیف معمولاً برای ایجاد انگیزه در خریدار برای خرید استفاده می شوند.
انواع کد تخفیف
تخفیف مبلغ ثابت این نوع تخفیف مقداری از پول از پیش تعریف شده را از سفارشات مشتریان قطع می کند. آنها معمولاً برای تشویق مشتری بالقوه برای انجام اولین خرید یا جلب توجه به محصولات جدید استفاده می شوند. تخفیفهای ثابت زیاد نیستند، زیرا اگر از قیمت یک کالا بیشتر شوند، به اقتصاد فروشگاه آنلاین آسیب میرسانند. بنابراین به احتمال زیاد کدهای تخفیف به ارزش 10-50 دلار را خواهید دید.
کدهای درصد تخفیف این یک داستان دیگر است. درصد تخفیفها هرگز از آستانه مارجین عبور نمیکنند که آنها را راهی مطمئنتر برای بهبود فروش میکند. این نوع تخفیف اغلب برای افزایش فعالیت خرید همراه با میانگین ارزش سفارش استفاده میشود، زیرا مقدار تخفیف با سفارش افزایش مییابد - هر چه بیشتر بازی کنید، بیشتر پس انداز میکنید. اقتصاد فروش های بزرگ، مانند جمعه سیاه یا دوشنبه سایبری بر اساس درصد تخفیف است.
ارسال رایگان
تخفیف همیشه به معنای قیمت محصولات نیست. ارائه ارسال رایگان راه دیگری برای استفاده از کدهای تخفیف است. دریافت رایگان چیزی گاهی اوقات بهتر از دریافت تخفیف تبدیل می شود، اگرچه مشتری همان مقدار پول را پس انداز می کند.
پیشنهاد محدود به زمان
اثربخشی کمپین های تخفیف شما به عوامل زیادی بستگی دارد. اما یکی از مهم ترین موارد در دسترس بودن تخفیف است. اگر محصولات شما دائماً در حال فروش هستند، مشتریان اکنون نیازی به خرید آنها احساس نمی کنند. آنها می توانند به دنبال معامله یا گزینه های بهتری بگردند.
اما وقتی بازه زمانی را محدود می کنید، خریداران را مجبور می کنید سریعتر تصمیم بگیرند. ترس از دست دادن (FOMO) یک معامله خوب باعث می شود مصرف کنندگان اکنون خرید کنند یا شانس پس انداز را از دست بدهند. این مکانیزم اصلی پشت BF&CM است، زمانی که ما چندین روز فرصت داریم تا هر چیزی را که می خواهیم با تخفیف های بزرگ بخریم یا منتظر فرصتی دیگر باشیم.
Comments
Post a Comment